آموزش مراحل ثبت شرکت آلمان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:41
euroeghamat

یکی از نکاتی که برای ثبت شرکت آلمان و فعالیت در این کشور اهمیت دارد، این است که شخص باید بتواند مراحل لازم را با موفقیت بگذراند. این مراحل ممکن است گاهی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد ولی در نهایت شخص یا سازمان را به هدف اصلی خود یعنی اخذ اقامت آلمان و ثبت شرکت آلمان می‌رساند. مراحل ثبت شرکت در این کشور و در نهایت اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:

ترجمه کلیه مدارک شناسایی و طرح توجیهی برای کسب و کار

تمامی قواعد و اصول علمی به شما می‌گویند که برای انجام یک کار باید حتما همه جوانب را در نظر بگیرید. برخی از افراد در ارائه طرح توجیهی برای کسب و کار خود دچار اشتباه می‌شوند و با بلندپروازی برنامه‌ریزی می‌کنند و همین موضوع باعث شکست خوردن آنها می‌شود. برای موفقیت در ثبت شرکت آلمان و سپس اخذ مجوز اقامت آلمان، باید بر اساس طرح توجیهی خود پیش بروید؛ چون در غیر این صورت به عنوان فردی ناموفق به مشکل خواهید خورد.

پس در گام نخست مدارک شناسایی و طرح توجیهی خود برای ثبت شرکت آلمان را ترجمه کنید و به سفارت آلمان تحویل دهید تا این مدارک به وزارت صنایع آلمان ارسال گردد. سایر مراحل به صورت غیرحضوری هم قابل پیگیری است.

پیگیری‌های لازم جهت اخذ مجوزهای لازم به منظور ثبت شرکت در آلمان

برخی از افراد امور مربوط به اخذ اقامت آلمان را به صورت غیرحضوری و از داخل کشور خود پیگیری می‌کنند ولی برخی دیگری با گرفتن ویزا و ورود به آلمان ترجیح می‌دهند که امور خود را به صورت حضوری انجام دهند. شخص پس از ورود به آلمان با ویزا، به مدت 90 روز می‌تواند در این کشور اقامت داشته باشد. کل فرآیند ثبت شرکت بین هفت تا نه ماه زمان خواهد برد.

اتمام مراحل ثبت شرکت در آلمان و ورود به فاز اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

وقتی تمامی مراحل ثبت شرکت آلمان به پایان رسید، می‌توانید با خاطری آسوده فعالیت خود را آغاز کنید و اقامت‌های محدود دریافت کنید. در صورتی که مالیات شرکت در زمان مناسب و مورد نظر پرداخت شود و سودآوری شرکت به حد مناسب باشد و تمامی مراحل پیشرفت کسب و کار بر اساس طرح توجیهی انجام شده باشد، امکان دریافت اقامت دائم آلمان هم برای صاحبان کسب و کار فراهم خواهد بود و حتی در این مدت می‌توانند برای خانواده‌های خود دعوت‌نامه ارسال کنند و آن را نزد خود بیاورند.

نکته مهمی که بسیاری در مورد آن می‌پرسند، هزینه ثبت شرکت آلمان است. این میزان، حد و مرز چندانی ندارد و برای شرکت‌های مختلف و بسته به طرح توجیهی، متفاوت است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

اعتماد به نفس در کسب و کار با ثبت شرکت آلمان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:38
euroeghamat

افرادی که به دنبال ثبت شرکت آلمان و فعالیت اقتصادی در آلمان هستند و قصد دارند که به بهترین شکل ممکن از مزایای این کشور بهره‌مند شوند، به خوبی می‌دانند آلمان، یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا به لحاظ رشد و ثبات اقتصادی است و می‌تواند در حوزه‌های مختلف موجب تبدیل شدن افراد به غول اقتصادی شوند. سرمایه گذاری و ثبت شرکت آلمان و همچنین اخذ مجوزهای اقامت آلمان افراد مختلف اعتماد به نفس فوق العاده‌ای در کسب و کار خود تجربه خواهند کرد.

خصوصیات عالی کشور آلمان عبارت است از:

ارز یورو

یورو به عنوان ارز کاربردی در آلمان یکی از چند ارز رایج در دنیاست و به همین خاطر ارز این کشور در تمامی نقاط دنیا به وفور یافت می‌شود و در تمامی دنیا از اعتباری کافی برای خرید و فروش مواد اولیه یا محصولات برخوردار است.

زبان

هر چند که آلمانی‌ها زبان خاص خود را دارند ولی متخصصان و کارشناسان بسیاری در این کشور زندگی می‌کنند که به زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین خاطر برای ثبت شرکت آلمان و همچنین اخذ مدارک مربوط به اقامت آلمان از نظر زبانی به مشکلی برنخواهید خورد. البته یادگیری مبانی این زبان ضرر ندارد و همچنین در تمامی بخش‌های این کشور مراکز آموزش زبان آلمانی وجود دارد و افراد در فرآیند ثبت شرکت آلمان هم بهتر پیش خواهند رفت.

ثبت شرکت در آلمان، بهترین نقطه اروپا

یکی از نکاتی که اکثر افراد می‌دانند، این است که آلمان یکی از محکم‌ترین و استوارترین اقتصادهای دنیاست و بسیاری از شرکت‌های و افراد اقتصادی تمایل دارند که با ثبت شرکت آلمان اهداف زندگی خود را زودتر عملی سازند. امکان اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت هم وجود دارد.

حقوق بهتر در آلمان برای فعالان اقتصادی

در آلمان، مزایای مختلفی برای افراد فعال و موفق در حوزه‌های اقتصادی وجود دارد و به همین خاطر کارمندان، کارگران و حتی مدیران در سراسر دنیا جهت اخذ اقامت آلمان اقدام می‌کنند.

امکان ثبت شرکت در آلمان به صورت غیرحضوری

افرادی که به دنبال ثبت شرکت آلمان هستند، می‌توانند به صورت کاملا غیرحضوری این فرآیند را دنبال کنند و به نتیجه برسند.

وجود وسایل عالی برای حمل و نقل عمومی

یکی از مزایای آلمان این است که فرد در بدو ورود به آن، احتیاج چندانی به خودرو مستقل نخواهد داشت و می‌تواند کارهای خود را از طریق وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند. این سیستم چنان خوب است که افرادی که به عنوان کارمند در این کشور مشغول به کار هستند، هیچ عذر و بهانه‌ای برای دیرآمدن ندارند و به همین خاطر صاحبان کسب و کار نگران بُعد مسافت بین منزل و دفتر کار نباشند.

در نتیجه:

  • ارز آلمان در تمامی جهان معتبر است
  • با زبان انگلیسی هم به راحتی در آلمان کار خواهید کرد و امکانات آموزشی برای فراگیری زبان آلمانی در این کشور وجود دارد
  • آلمان، یکی از امن‌ترین نقاط اقتصادی جهان است و با اندکی هوشمندی، در کسب و کار خود پیشرفت خواهید کرد
  • سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور بی‌نظیر است و نیازی به خرید خودرو جهت رسیدن به موقع به محل کار خود نخواهید داشت


برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

فرهنگ کسب و کار و ثبت شرکت لهستان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:32
euroeghamat

لهستان، کشوری در قلب قاره اروپاست و اروپای شرقی و غربی در لهستان تلاقی پیدا می‎کنند. لهستان یکی از نخستین اقتصادهای اروپاست که لیبرالیزه سازی در آن انجام شد. ثبت شرکت لهستان با اهداف متنوعی انجام می‌شود. مسلما هدف بسیاری از افراد برای راه اندازی یک کسب و کار و یا ثبت شرکت لهستان، اخذ مجوز اقامت لهستان است.

واحد پول این کشور زلوتی است و در حال حاضر 4 زلوتی معادل 1 یورو است. این کشور در زمینه اقتصاد موفق بوده است و دولت ان توانسته است اکثر شرکت‎‌های کوچک و متوسط را خصوصی سازی کند و کشورهای خارجی را ترغیب می‌کند که از طریق ثبت شرکت لهستان سرمایه گذاری کنند و از این طریق به راحتی اقامت لهستان را دریافت نمایند.

فرهنگ کسب و کار در لهستان

لهستان به دلیل ثبات اقتصادی که دارد، به محلی امن برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و بسیاری از اشخاص و شرکت‌های خارجی در تلاش هستند که اقدامات مربوط به ثبت شرکت لهستان را انجام دهند. مردم این کشور، افراد دارای تحصیلات و درک بالا هستند و با تمامی مردم دنیا تعامل مثبت و خوبی دارند.

مردم لهستان به خاطر برخورداری از تحصیلات خوب، از درک خوبی نسبت به زبان انگلیسی برخوردار هستند و به همین خاطر در صورتی که با زبان لهستانی آشنایی نداشته باشید هم برای اخذ اقامت لهستان به مشکلی برنخواهید خورد.

جنبه‌های کلیدی فرهنگ کسب و کار در لهستان عبارت است از:

  • پیش‌زمینه‌های کسب و کار
  • ساختارهای کسب و کار
  • سبک مدیریت
  • جلسات
  • کار گروهی
  • ارتباطات
  • حضور فعال و پررنگ زنان در کسب و کار
  • تفریح و سرگرمی در محل کار

برای داشتن یک فرهنگ درست برای کسب و کار در لهستان باید به موارد زیر توجه کرد:

  • احوال‌پرسی برای همه

افرادی که به دنبال اقامت لهستان هستند و قصد دارند که در این کشور زندگی کنند باید بدانند که درکسب و کار به عنوان احوال پرسی باید دست داد و ارتباط چشمی برقرار کرد.

  • انجام کار در لهستان

اختلافات خاصی بین نسل جدید و قدیمی لهستان وجود دارد. نسل جدید، ذهن بازتری دارند ولی افراد قدیمی‌ هنوز تحت تأثیر رژیم شوروی هستند.

  • استفاده از عناوین و القاب

یکی از نکات مهم و اساسی، استفاده از القاب و عناوین است. در صورتی که بخواهید شخصی را با اسم کوچک صدا بزنید، نیازی به این مسئله ندارید.

  • تفریح و سرگرمی در کسب و کار

در صورتی که به دنبال ثبت شرکت لهستان هستید و می‌خواهید محل کار خود را به صورت حرفه‌ای درآورید، باید به مسائل تفریحی از جمله ناهار و شام در محیط کار توجه نمایید.

  • مبنای رابطه در کسب و کار

یکی از اصول اساسی در لهستان این است که رابطه افراد در محل کار بر مبنای اعتماد کامل است و به همین خاطر در صورتی که به دنبال ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار هستید، باید بتوانید با کارکنان خود با اعتماد نسبی رفتار کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

سامانه تجاری برای ثبت شرکت لهستان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:29
euroeghamat

ثبت شرکت لهستان به واسطه دفتر ثبت تجاری در لهستان انجام می‌شود. این دفتر، یک پایگاه آنلاین داده اقتصادی است که تمامی اطلاعات مربوط به کارآفرینان وشرکت‌ها را نگهداری می‌کند. هر شرکتی که بخواهد در لهستان فعالیت کند، باید در دفتر ثبت تجاری ثبت شود و اطلاعات مربوط به آن در این دفتر نگهداری شود. مدیریت ثبت اطلاعات با وزارت دادگستری لهستان است و چندین گام باید برداشته شود تا ثبت شرکت لهستان به صورت کامل انجام گیرد.

بخش‌های دفتر ثبت تجاری لهستان

دفتر ثبت تجاری به سه بخش عمده تقسیم می‌شود:

  • ثبت کارآفرینان در لهستان
  • ثبت انجمن‌ها در لهستان
  • بدهکارهای ورشکسته در لهستان

ثبت کارآفرینان در لهستان

در بخش کارآفرینان، تمامی کارآفرینان و تمامی افرادی که مراحل مربوط به ثبت شرکت لهستان را انجام داده‌اند، وجود دارد و هر فردی با هر نوع فعالیت تجاری و اقتصادی در این بخش وجود دارد. این افراد در صورتی که بخواهند به فعالیت خود در این کشور ادامه دهند، باید جهت اخد اقامت لهستان هم اقدام کنند.

ثبت انجمن‌ها در لهستان

سازمان‌های حرفه‌ای و اجتماعی و همچنین مراکز خدمات درمانی عمومی در بخش انجمن‌‌ها قرار می‌گیرند. در صورتی که انجمنی بخواهد وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شود و فعالیت خود را در لهستان آغاز نماید، باید در این سامانه ثبت شود و اعضایی که نام آنها در این سامانه ثبت می‌شود، می‌توانند جهت اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام کنند.

بدهکارهای ورشکسته در لهستان

در صورتی که فردی تمامی مراحل ثبت شرکت لهستان را طی کند، فعالیت خود را در این کشور آغاز کند ولی نتواند در کار خود موفق شود و ورشکسته شود، وارد این سامانه خواهد شد.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

در صورتی که فردی بخواهد در لهستان بماند و کسب و کار خود را پیگیری کند، باید به شکلی وارد مرحله اخذ اقامت لهستان شود و برای این کار حتما باید شرکت وی در دادگاه ملی لهستان ثبت شود. وقتی ثبت تجاری و همچنین ثبت در دادگاه ملی لهستان انجام شود، شرکت می‌تواند به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز نماید.

دو حالت برای ثبت شرکت لهستان در سامانه تجاری

انجام مراحل ثبت شرکت لهستان به دو صورت آنلاین و الکترونیکی (از طریق وب سایت وزارت دادگستری لهستان) و حضوری (از طریق دفاتر محلی سراسر لهستان) انجام می‌شود. در صورتی که یک سرمایه گذار خارجی بخواهد شرکت خد را تأسیس و ثبت کند و نتواند در زمان ثبت در این کشور حضور داشته باشد، باید یک نماینده انتخاب کند و به وی وکالت بدهد که این حق وکالت باید شامل آپوستیل باشد تا بتواند شرت خود را از طریق این شخص شرکت خود را ثبت کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

درس‌هایی برای ثبت شرکت اسلواکی

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:26
euroeghamat

اسلواکی یکی از کشورهای خوب قاره اروپا و یکی از بهترین شرکت‌های است که می‌توان برای اقامت انتخاب کرد. اقامت در این کشور از طریق ثبت شرکت اسلواکی امکان‌پذیر است و بسیاری از افراد با فراهم کردن سرمایه لازم و مدارک مربوطه اقدام به اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می‌کنند.

یکی از شرایطی که برای ثبت شرکت اسلواکی وجود دارد، این است که باید حداقل مبلغ تعیین‌شده برای مالیات را پرداخت کرد. با ثبت شرکت اسلواکی دیگر شخص مجبور نیست که در اسلواکی بماند ولی شرطی که در این این زمینه وجود دارد این است که نباید بیش از 90 روز به صورت متوالی از شینگن خارج شود..

راحت‌ترین شرایط برای متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی

برای اخذ اقامت اسلواکی و ثبت شرکت در این کشور، نیازی نیست که شرایط خاصی را داشته باشید، با داشتن 5000 یورو شخص می‌تواند، شرکت خود را در اسلواکی ثبت کند. اصلا هم مهم نیست که کارآفرینان در حوزه‌ای فعالیت می‌کنند و دولت اسلواکی فقط به این نکته توجه دارد که کسب و کارها به رونق اقتصادی این کشور کمک کنند.

برای ثبت شرکت اسلواکی و پس از آن اقدام برای اخذ اقامت اسلواکی مدارک زیر لازم است:

  • فرد حداقل 18 سال داشته باشد
  • پاسپورت معتبر و اعتبار لازم
  • داشتن امکانات مالی لازم
  • ارائه کردن گواهی عدم سوء پیشینه
  • طرح توجیح اقتصادی و همچنین طرح کسب و کار (Business Plan)

گام‌های ثبت شرکت اسلواکی

در ابتدا باید شخص درخواست خود را به همراه تمامی مدارک و همچنین سوابق کاری برای دولت اسلواکی ارسال کند و پس از آن منتظر بماند تا این مدارک تأیید شود.

پس از تأیید، می‌توانید درخواست ثبت شرکت خود را به اداره ثبت شرکت‌های اسلواکی تحویل دهید. پس از آن با گرفتن ویزای توریستی، مجاز خواهید بود که حساب خود را باز کنید و ملک مورد نظر خود را اجاره کنید تا بتوانید پس از گذشت یک مدت معین، اقامت اسلواکی را بگیرید.

اسلواکی؛ دریچه‌ای رو به اروپا

با ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور، قادر خواهید بود که به تمامی نقاط اتحادیه اروپا سفر کنید. مثلا تا وین، پایتخت اتریش فاصله چندانی نخواهید داشت. حتی می‌توانید در هر یک از کشورهای حوزه شینگن تحصیل یا کار کنید.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت نسبت به تمامی کشورهای اروپا آسان‌تر است و فرد برای این کار نیاز به شرایط خاصی ندارد. با توجه به سهولت شرایط، یکی از کشورهایی است که افراد با ثبت شرکت و اخد اقامت آن، راه خود را برای ورود به سایر کشورهای اروپا باز می‌کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت اسلواکی

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:22
euroeghamat

ثبت شرکت اسلواکی، یک فرآیند ثبت عمومی است که حاوی اطلاعات کارآفرینان، شرکت‌ها و سایر نهادهای حقوقی است.ثبت شرکت اسلواکی از طریق وزارت دادگستری این کشور انجام می‌شود. مشخصات و اطلاعات تمامی سازمان‌ها در این سامانه هست و این سامانه قابلیت جستجو به زبان انگلیسی هم دارد.

در صورتی که فرآیند ثبت شرکت اسلواکی تکمیل شود، کد تجاری به آن شرکت تعلق می‌گیرد و به واسطه آن کد تجاری می‌توان اطلاعات و مشخصات آن شرکت را در این سامانه جستجو کرد.

انواع ثبت شرکت اسلواکی

در فرآیند ثبت شرکت اسلواکی باید فرد تصمیم بگیرد که چه نوع شرکتی قصد دارد تأسیس کند و بر اساس نوع آن شرایط، امکانات و منابع مالی لازم را فراهم نماید. با ثبت شرکت در این کشور می‌توان مراحل اخذ اقامت اسلواکی را هم به راحتی طی کرد.

دو نوع شرکت در اسلواکی می‌توان ثبت کرد که عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود “S.R.O”

S.R.O مخفف “Spolocnost s Rucenim Obmedzeným“ است که برای تأسیس آن به حداقل 5000 یورو سرمایه نیاز است. همچنین برای اینکه بتوانید وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی به صورت شرکت با مسئولیت محدود شوید، باید یک یا دو سهام‌داران در این فرآیند حضور داشته باشند.

پس از انجام این مراحل، می‌توان برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کرد. در ابتدا به مدت سه سال، هر سال اقامت موقت تمدید می‌گردد و پس از آن می‌توان برای اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم به دولت این کشور درخواست داد.

شرکت از نوع سهامی (A.S)

شرکت‌های سهامی یا “Akciová Spolocnost” دسته دیگری از شرکت‌هاست که که برای ثبت آن باید دست کم 25000 یورو سرمایه گذاری کرد. دو نوع شرکت سهامی عمومی و خصوصی وجود دارد. شرکت سهامی خاص نمی‌توان سهام خود را به صورت رایگان به فروش برسند ولی شرکت سهامی عام که در فهرست بازار سهام اروپا هم وجود دارد، دارای مجمع عمومی، هیئت مدیره و هیئت بازرسی و نظارت است.

با ثبت شرکت از نوع سهامی، می‌توان برای موسس و سایر سهامدارن اصلی و کادر مدیریت این شرکت، درخواست اخذ اقامت اسلواکی صادر کرد. با دریافت مجوزهای لازم، در مرحله نخست اقامت موقت و پس از آن اقامت دائم صادر خواهد شد..

دریافت پاسپورت اسلواکی با ثبت شرکت

پس از 5 سال در صورتی که سهامدارن با شرایط اسلواکی و زبان این کشور آشنایی داشته باشند، خواهند توانست که درخواست خود مبنی بر اخذ پاسپورت اسلواکی را به دولت این کشور ارائه دهند و در صورت تأیید، قادر خواهند بود که از مزایای پاسپورت این کشور بهره مند شوند و به راحتی، اقامت کشورهای مختلفی ماندد استرالیا، کانادا و غیره را دریافت کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت اسلواکی

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:20
euroeghamat

فرایند ثبت شرکت اسلواکی نسبت به سایر کشورهای اروپایی زمان کمتری می‌گیرد و به همین خاطر افرادی که خواستارثبت شرکت اسلواکی و طی کردن مراحل مربوطه هستند، می‌توانند با خاطری آسوده مدارک لازم را فراهم کنند و منابع لازم را آماده نمایند تا بتوانند بدون درنگ و در سریع‌ترین زمان شرکت خود را در این کشور ثبت کنند و وارد فاز اخذ اقامت اسلواکی شوند.

اگر بخواهیم مدت زمان لازم برای ثبت شرکت اسلواکی را بیان کنیم، باید قبل از آن فرآیند ثبت شرکت را توضیح دهیم.

فرآیند ثبت شرکت اسلواکی

در ابتدا کار رزرو نام شرکت با پرداخت یک مبلغ جزئی در وزارت دادگستری اسلواکی انجام می‌شود. در مرحله بعد اسناد رسمی و قانونی شرکت، در این سازمان ثبت و ضبط می‌شود. حساب بانکی شرکت باز می‌شود و سرمایه شرکت در این حساب سپرده گذاری می‌شود. در مرحله بعدی، فرم مالیات دریافت می‌شود تا نشان می‌دهد هیچ‌کدام از سهامداران به دولت هیچ بدهی ندارند.

پس از اینکه عدم وجود بدهی تأیید شد، نوبت به ثبت شرکت با مرکز ثبت تجاری و مجوزها و اسناد مالیاتی می‌رسد. پس از آن اهداف مالیات بر ارزش افزوده مشخص و ثبت می‌گردد و در نهایت شرکت به عنوان کارفرما ثبت می‌شود و مزایای بازنشستگی و سلامت شامل حال بنیانگذاران شرکت خواهد شد. پس از طی این مراحل می‌توان جهت اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت اقدام کرد.

هر مرحله از فرآیند ثبت شرکت چقدر طول می‌کشد؟

  • رزرو اسم شرکت و پرداخت هزینه: یک روز
  • ثبت شرکت در دفاتر اسناد رسمی: یک روز
  • افتتاح حساب بانکی و سپرده گذاری سرمایه شرکت: یک روز
  • فرم مالیات و تأیید عدم وجود بدهی برای سهامداران: 5 روز
  • ثبت شرکت با سامانه ثبت تجاری و اسناد مالیات: حدود 9 روز
  • اهداف مالیات بر ارزش افزوده: 5 تا 15 روز
  • مقرر کردن مزایای بازنشستگی و سلامت: 1 روز

پس از طی کردن این مراحل و کامل شدن ثبت شرکت اسلواکی، بنیانگذاران برای اخذ اقامت این کشور اقدام می‌کنند. اقامت اسلواکی از نوع موقت، به صورت یک ساله است و پس از سه سال دائمی می‌شود.

شروع کسب و کار در اسلواکی؛ سریع و جذاب

ثبت شرکت اسلواکی نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسان‌تر است و مزایایی که در اختیار تاجران و صاحبان کسب و کار خارجی قرار می‌گیرد، بسیار عالی است. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر در کسب و کار خود ماهر باشید و بتوانید سریع به سودآوری برسید، اقامت اسلواکی برای شما خیلی راحت تمدید می‌گردد ولی در صورتی که اثبات شود که کسب و کار شما سودآور نیست،

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

مزایای ثبت شرکت آلمان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:16
euroeghamat

آیا می‌خواهید کسب و کار خود را در آلمان راه اندازی کنید؟ راه‌های مختلفی هست که از طریق آنها می‌توانید کسب و کار مورد علاقه خود را در آلمان داشته باشید. در صورتی که جزو کارآفرینانی هستید که قصد دارد مراحل مربوط به ثبت شرکت آلمان را سپری کنید، باید به یک سری از مسائل مهم و اساسی توجه کنید که عبارت است از:

  1. مسائل مالیاتی
  2. خط مشی کسب و کار
  3. سرمایه‌ موجود و سرمایه مورد نیاز
  4. مسئولیت پذیری حاصل از امور شرکت
  5. نوع همکاران مورد نیاز برای انجام امور مربوط به کسب و کار
  6. ترسیم چشم اندازهای دقیق و هدفمند برای شرکت

اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در این کشور

در صورتی که بتوانید مراحل اداری ثبت شرکت آلمان را انجام دهید، یکی از امتیازاتی که پس از موفقیت کسب و کار خود به دست خواهید آورد، اخذ اقامت دائم آلمان است. منظور از موفقیت در کسب و کار این است که کسب و کار بر اساس خط مشی که در ابتدا برای آن در نظر گرفته شده بود، پیشرفت کند و چشم اندازهای آن تا حد امکان برآورده شود.

سایر محاسن ثبت شرکت در آلمان

یکی از محاسن اصلی ثبت شرکت در آلمان، وضعیت عالی شرایط زندگی در این کشور، سریع بودن فرآیند اخذ اقامت آلمان، فراهم بودن شرایط و امکانات ثبت شرکت آلمان، امکان ارسال دعوت‌نامه برای سایر اعضای خانواده و لذت بردن از حضور این افراد در کنار خود است.

وقتی شخصی شرکت خود را در آلمان ثبت می‌کند و می‌خواهد مجوزهای مربوطه به اقامت آلمان را دریافت کند، باید کلیه مدارک ترجمه‌شده خود را به سفارت تحویل دهد تا بتواند مجوزهای لازم برای اقامت آلمان و فعالیت در این کشور را اخذ نماید.

اخد اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت آلمان یکی از راه‌های اخذ اقامت است. این فرایند بین 7 الی 9 ماه زمان می‌برد و به سه شرط این اقامت تمدید می‌شود:

  • بهره وری شرکت یعنی فرآیند کارایی و اثربخشی به صورت همزمان پیش برود و شرکت را به سوددهی برساند
  • توانایی برآورده کردن نیازهای مالی شرکت در طول یکسال
  • پرداخت مالیات متناسب با مقدار تعیین‌شده

به طور کلی دو نوع اقامت محدود و نامحدود در آلمان وجود دارد. مدل نامحدود بعد از چندین سال اقامت مستمر و مداوم یا تحت شرایط خاص به افراد غیرآلمانی داده می‌شود. اقامت محدود، تاریخ انقضاء دارد و وقتی آن تاریخ فرامی‌رسد در صورت وجود شرایط می‌توان آن را تمدید کرد. برای ثبت شرکت آلمان نیازی به اقامت نامحدود نیست و از طریق مدل محدود هم می‌توان این کار را انجام داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

مزایای ثبت شرکت آلمان

يکشنبه 14 بهمن 1397
12:16
euroeghamat

آیا می‌خواهید کسب و کار خود را در آلمان راه اندازی کنید؟ راه‌های مختلفی هست که از طریق آنها می‌توانید کسب و کار مورد علاقه خود را در آلمان داشته باشید. در صورتی که جزو کارآفرینانی هستید که قصد دارد مراحل مربوط به ثبت شرکت آلمان را سپری کنید، باید به یک سری از مسائل مهم و اساسی توجه کنید که عبارت است از:

  1. مسائل مالیاتی
  2. خط مشی کسب و کار
  3. سرمایه‌ موجود و سرمایه مورد نیاز
  4. مسئولیت پذیری حاصل از امور شرکت
  5. نوع همکاران مورد نیاز برای انجام امور مربوط به کسب و کار
  6. ترسیم چشم اندازهای دقیق و هدفمند برای شرکت

اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در این کشور

در صورتی که بتوانید مراحل اداری ثبت شرکت آلمان را انجام دهید، یکی از امتیازاتی که پس از موفقیت کسب و کار خود به دست خواهید آورد، اخذ اقامت دائم آلمان است. منظور از موفقیت در کسب و کار این است که کسب و کار بر اساس خط مشی که در ابتدا برای آن در نظر گرفته شده بود، پیشرفت کند و چشم اندازهای آن تا حد امکان برآورده شود.

سایر محاسن ثبت شرکت در آلمان

یکی از محاسن اصلی ثبت شرکت در آلمان، وضعیت عالی شرایط زندگی در این کشور، سریع بودن فرآیند اخذ اقامت آلمان، فراهم بودن شرایط و امکانات ثبت شرکت آلمان، امکان ارسال دعوت‌نامه برای سایر اعضای خانواده و لذت بردن از حضور این افراد در کنار خود است.

وقتی شخصی شرکت خود را در آلمان ثبت می‌کند و می‌خواهد مجوزهای مربوطه به اقامت آلمان را دریافت کند، باید کلیه مدارک ترجمه‌شده خود را به سفارت تحویل دهد تا بتواند مجوزهای لازم برای اقامت آلمان و فعالیت در این کشور را اخذ نماید.

اخد اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت آلمان یکی از راه‌های اخذ اقامت است. این فرایند بین 7 الی 9 ماه زمان می‌برد و به سه شرط این اقامت تمدید می‌شود:

  • بهره وری شرکت یعنی فرآیند کارایی و اثربخشی به صورت همزمان پیش برود و شرکت را به سوددهی برساند
  • توانایی برآورده کردن نیازهای مالی شرکت در طول یکسال
  • پرداخت مالیات متناسب با مقدار تعیین‌شده

به طور کلی دو نوع اقامت محدود و نامحدود در آلمان وجود دارد. مدل نامحدود بعد از چندین سال اقامت مستمر و مداوم یا تحت شرایط خاص به افراد غیرآلمانی داده می‌شود. اقامت محدود، تاریخ انقضاء دارد و وقتی آن تاریخ فرامی‌رسد در صورت وجود شرایط می‌توان آن را تمدید کرد. برای ثبت شرکت آلمان نیازی به اقامت نامحدود نیست و از طریق مدل محدود هم می‌توان این کار را انجام داد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ویزای آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا

يکشنبه 2 دی 1397
10:19
euroeghamat

ویزای آلمان و شرایط اخذ اقامت اروپا

الزامات و رویه های درخواست ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا به علت پیچیدگی کمی که دارد نیاز به آگاهی از یک سری از شرایط و قوانین دارد. نیاز یک فرد به ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا بستگی به ملیت آن فرد دارد. از این که قوانین و مقررات دریافت ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا اغلب تغییر می کنند، ما به شما رایج ترین انواع آن را ارائه می دهیم.

قوانین و شرایط اخذ ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا

ملیت هایی که به هیچ وجه نیازی به ویزا ندارند: شهروندان اتحادیه اروپا و ایسلند، نروژ، لیختن اشتاین و سوئیس.

ملیت هایی که نیازی به ویزا ندارند تا حداکثر سه ماه مجوز اقامت در آلمان را دارند.

شهروندان ایالات متحده آمریکا، آلبانی، آندورا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، استرالیا، باهاماس، باربادوس، بوسنی و هرزگوین، برزیل، برونئی دارالسلام، کانادا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، دومینیکا، السالوادور، گواتمالا، هندوراس اسرائیل، ژاپن، جمهوری کره، ماکائو، مالزی، موریس، مقدونیه، مکزیک، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، نیوزیلند، نیکاراگوئه، پالائو، پاناما، پاراگوئه، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین، ساموآ، سان مارینو، صربستان، سیشل، سنگاپور، سنت کیتس و نویس، تایوان، تیمور-لست، تونگا، ترینیداد و توباگو، امارات متحده عربی، اروگوئه، ونابئو، واتیکان و ونزوئلا، که همچنین می توانند پس از ورود به آلمان بدون ویزا درخواست مجوز اقامت خود کنند .

ملیت هایی که برای هر نوع ورود به ویزای آلمان نیاز دارند: در این مورد شما حتی برای بازدید کوتاه نیاز به یک ویزا دارید. این برای اکثر کشورهای آفریقایی و بسیاری از کشورهای آسیایی صادق است. اطلاعات بیشتر در مورد ویزا برای آلمان را می توان در وب سایت وزارت امور خارجه آلمان یافت.

ویزا به طور کلی به یک هدف خاص از اقامت خود در آلمان مرتبط است (به عنوان مثال ویزای توریستی، ویزای دانشجویی، ویزای تجاری و غیره). نوع ویزا بستگی به دلایل داده شده برای ورود به کشور و همان نوع مجوز اقامت گوناگون است. تنها تفاوت این است که ویزا در خارج از آلمان صادر می شود.

پس از ورود به آلمان، ممکن است مجوز اقامت را به همان دلیلی که در ویزای شما آمده است، اخذ نماید. هدف اقامت شما در آلمان قابل تغییر نیست، به عنوان مثال شما نمی توانید با ویزای دانشجویی وارد شوید و سپس اجازه اقامت کار کنید. اگر میخواهید وضعیت اقامت خود را تغییر دهید، احتمالا لازم است که ابتدا کشور را ترک کنید تا بعدا درخواست ویزای دیگری را بدهید! به دقت به دلیلی که برای ویزا درخواست داده اید، دقت کنید، زیرا بعدا می تواند پیامدهای گران قیمت داشته باشد.

شهروندان استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، نیوزیلند، جمهوری کره و ایالات متحده آمریکا می توانند پس از ورود به آلمان، ویزا یا اجازه اقامت خود را دریافت کنند. شهروندان کشورهای دیگر با برنامه ریزی برای اقامت طولانی تر باید قبل از ورود به کشور از طریق نزدیکترین سفارت برای گرفتن ویزای آلمان خود درخواست کنند.

مستندات و زمان انتظار مورد نیاز دریافت ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا

برای درخواست ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا، شما باید برخی از یا تمام اسناد زیر را تهیه کنید (برای سفارشی کردن سفارتخانه / کنسولگری محلی خود برای موارد خاص):

  • گذرنامه با حداقل مدت 3 ماه پس از پایان دوره ویزا درخواست شده، با دو صفحه خالی برای ویزا
  • فرم های درخواست
  • 2 عکس گذرنامه؛
  • اثبات ابزار کافی برای حمایت مالی در طول اقامت؛
  • اثبات بیمه درمانی؛
  • اثبات هدف از سفر و / یا رزرو هتل و / یا بلیط بازگشت؛
  • نامه کارفرما یا محل تحصیل اگر کارمند خود یک نامه از وکیل، حسابدار، مدیر بانک یا اتاق بازرگانی محلی داشته باشد؛

لطفا شرایط دقیق را در وب سایت سفارت محلی آلمان خود بررسی کنید. در اینجا شما می توانید یک لیست از سفارتخانه های آلمان را در خارج از کشور پیدا کنید.

باید برنامه ریزی های لازم را برای دریافت ویزا و خروج از آلمان در نظر داشته باشید. برای ویزای کوتاه مدت دو تا ده روز کاری خواهد بود، اما ویزای اقامت طولانی و یا ویزای کار ممکن است تا چند ماه طول بکشد. اگر برای ویزای خارج از کشور خود درخواست می کنید، درخواست شما به سفارت آلمان در آنجا ارجاع می شود و ممکن است طول بکشد.

منطقه شنگن

آلمان موافقتنامه شنگن را امضاء می کند که موجب گردش آزاد ساکنان کشورهای منطقه شنگن می شود. ویزای اعطا شده توسط یکی از این کشورها در کل شنگن معتبر است. مسافرت در منطقه شنگن قانونی است همانطور که در آلمان سفر می کند. اگر با یک ویزای توریستی وارد آلمان شوید، در هر دوره 6 ماهه می توانید در آلمان و / یا هر کشور دیگری در منطقه شنگن به مدت 90 روز اقامت داشته باشید.

26 کشور عضو شنگن وجود دارد، آنها عبارتند از: اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال ، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای آلمان و اخذ اقامت اروپا می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]