ابتدایی‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی (2)

سه شنبه 17 دی 1398
12:31
euroeghamat

در مقاله « ابتدایی‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی (1)» تلاش کردیم که چند مورد از مزایا و محاسن اولیه و ابتدایی راه اندازی کسب و کار در اسلواکی را بیان کنیم. در ادامه این مطلب نیز تصمیم داریم به چند مزیت مهم و سازنده دیگر اشاره کنیم که می‌تواند نقش مهم و سازنده‌ای در پیروزی شما پس از ثبت شرکت اسلواکی داشته باشد و اقامت اسلواکی به صورت دائمی را برای شما تضمین کند.

چند مزیت و حُسن ابتدایی دیگر برای ثبت شرکت اسلواکی

1. هزینه‌های کاری در اسلواکی به شکل قابل قبولی پایین است

یکی از مزایای ثبت شرکت اسلواکی پایین بودن هزینه‌های کاری یا عملیاتی است. یکی از هزینه‌های عملیاتی مهم، هزینه‌های مربوط به حوزه حمل و نقل است. در این کشور رقابت در حوزه حمل و نقل فوق‌العاده بالا است و به همین خاطر کسب و کارها می‌توانند محصولات و موارد مورد نیاز را با یک هزینه مناسب و منطقی به مقصد دلخواه خود منتقل کنند.

خدمات دیگری هم وجود دارد که شامل رقابت می‌شود و به همین خاطر با یک هزینه مقرون به صرفه می‌توانید از بهترین امکانات در کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

2. عدم نیاز به مهاجرت و انتقال نیروی کاری مورد نیاز

یکی از نقاط قوت مهم و اساسی ثبت شرکت اسلواکی این است که نیروی کار متخصص و ماهر در این کشور به خوبی یافت می‌شود و احتیاجی نیست که نیروی مورد نیاز خود را از کشور خاصی وارد اسلواکی کنید.

در واقع شرایط مناسب زندگی در اسلواکی و پایین بودن هزینه زندگی در این کشور باعث شده است که افراد متخصص از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند و شما هم به عنوان یک کارآفرین می‌توانید روی کمک این نیروها حساب باز کنید. بنابراین نیازی نیست به اخذ اقامت اسلواکی برای نیروهای متخصص و ورود آن‌ها به اسلواکی فکر کنید.

3. مناسب بودن هزینه‌های زندگی در اسلواکی

یکی از بهترین نکاتی که در مورد اسلواکی وجود دارد این است که دولت اسلواکی تلاش زیادی برای پایین آوردن هزینه‌های زندگی در این کشور انجام داده است و به همین خاطر بسیاری از کارافرینان به اخذ اقامت اسلواکی و زندگی در این کشور علاقه دارند.

موسسه یورو اقامت در تکمیل این مقاله، مقاله دیگری تحت عنوان « ابتدایی‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی (3) » طراحی کرده است که می‌تواند موثر و سازنده باشد و به شما برای موفقیت در اسلواکی کمک کند. در صورتی که سوالی در مورد راه اندازی کسب و کار و گرفتن اقامت کشور اسلواکی دارید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]