ثبت شرکت اسلواکی با بررسی وضعیت تحصیلی این کشور

چهارشنبه 18 دی 1398
10:03
euroeghamat

یکی از نکات مهمی که کارآفرینان قبل از ثبت شرکت اسلواکی به آن اهمیت می‌دهند، وضعیت نیروهای کاری است که در این کشور مشغول فعالیت هستند؛ زیرا برخی از کسب و کارها نیاز به تحصیلات یا توانمندی‌های خاصی دارند و گاهی لازم است که نیروی متخصص از خارج وارد اسلواکی و استخدام شود. گاهی یک کارآفرین مجبور می‌شود که اقامت اسلواکی را برای آن نیروی متخصص خارجی دریافت کند.

یکی از مزایای اسلواکی این است که وضعیت تحصیلات در بین نیروهای کاری آن قابل قبول است. تعداد نیروهای متخصص و ماهر در اسلواکی مناسب و منطقی است و به همین خاطر کارآفرینان با ثبت شرکت اسلواکی معمولاً نیازی به استخدام نیروهای خارجی نخواهند داشت. در ادامه تلاش می‌کنیم وضعیت تحصیلی اسلواکی را به صورت کلی مورد ارزیابی قرار دهیم.

بررسی وضعیت تحصیلی قبل از ثبت شرکت اسلواکی

بی‌سوادی در اسلواکی کمتر از 0.01 درصد است

یکی از نکات مهم در مورد اسلواکی این است که در این کشور درصد بی‌سوادی به شدت پایین است و این جمعیت ناچیز بی‌سواد معمولاً افراد سالخورده‌ای هستند در روستاها زندگی می‌کنند. از این رو با ثبت شرکت اسلواکی به هیچ عنوان با افراد بی‌سواد روبرو نخواهید شد.

تحصیلات ابتدایی: 6.75 درصد

از آن‌جا دولت اسلواکی مردم را تشویق می‌کند که به تحصیلات خود ادامه دهند، درصد افرادی که دارای تحصیلات ابتدایی هستند و پس از ابتدایی ترک تحصیل کرده‌اند، به شدت پایین است. تنها 6.75 درصد از جمعیت این کشور فقط دارای تحصیلات ابتدایی هستند.

40.39 درصد به مدارس متوسطه عمومی رفته‌اند

درصد بالایی از نیروی کاری اسلواکی دارای مدرک متوسطه عمومی هستند. منظور از متوسطه عمومی رشته‌هایی استن که در غیر از هنرستان (غیرفنی) تدریس می‌شود. این میزان از تحصیلات برای نیروهای کاری واقعاً مناسب است.

37.17 درصد به دوره تحصیلی متوسطه فنی (هنرستان) تعلق دارد

37.17 درصد نیروی کاری این شرکت دارای مدرک متوسطه حرفه‌ای (هنرستان) هستند و این یک مزیت بزرگ است که کارآفرینان قبل از ثبت شرکت اسلواکی باید به آن توجه داشته باشند.

15.68 درصد؛ تحصیلات دانشگاهی

15.68 درصد از نیروهای کاری این کشور دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و این رقم واقعا خیره‌کننده است. با این اوصاف از نظر نیروی کاری جای هیچ نگرانی نیست و می‌توانید تمامی نیروهای مورد نیاز خود را از بین نیروهای کاری اسلواکی انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل دارید از وضعیت رشته‌های تحصیلی دانشگاهی در اسلواکی باخیر شوید، روی « ثبت شرکت اسلواکی و بررسی تحصیلات دانشگاهی نیروهای کاری در این کشور » کلیک کنید. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید.


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]