ثبت شرکت اسلواکی برای علاقمندان به کسب و کارهای نوپا

چهارشنبه 18 دی 1398
10:40
euroeghamat

ثبت شرکت اسلواکی برای بسیاری از کسب و کارها خوب و سودآور است؛ زیرا اسلواکی در شرایطی قرار دارد که روز به روز رشد و توسعه آن بیشتر می‌شود و به همین خاطر به بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارها توصیه می‌شود. یکی از کوچک‌ترین خوبی‌ها و مزایای ثبت شرکت اسلواکی این است که کارآفرین می‌تواند برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کند.

یکی از حوزه‌های مناسب و پرطرفدار برای ثبت شرکت اسلواکی ، راه اندازی کسب و کارهای نوپا است. معمولاً در کسب و کارهای نوپا فناوری نقش مهم و موثری دارد و به همین خاطر کشوری که قصد دارید در آن استارتاپ خود را راه اندازی کنید، باید از جهت فناوری بتواند امکانات و تجهیزات مورد نیاز شما را پشتیبانی و فراهم کند. در ادامه تصمیم داریم به مزایای اسلواکی برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا اشاره کنیم.

مزایای ثبت شرکت اسلواکی برای استارتاپ‌ها

1. اسلواکی؛ بهترین کشور اتحادیه اروپا از لحاظ انطباق با فناوری‌ها

یکی از مزایای مهم اسلواکی این است که در تمام اتحادیه اروپا به عنوان سازگارترین کشور با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین شناخته می‌شود و به همین خاطر اگر تصمیم دارید که پس از ثبت شرکت اسلواکی با فناوری‌های نوین کار کنید جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

برتری اسلواکی در زمینه فناوری‌های جدید فقط شامل اتحادیه اروپا نمی‌شود بلکه اسلواکی در سطح جهانی هم به عنوان یکی از بهترین‌ها در این زمینه شناخته می‌شود. چندی پیش اعلام شد که اسلواکی رتبه نهم جهانی را در این زمینه از آن خود کرده است.

2. حمایت دولت اسلواکی

یکی از مزایای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه فناوری‌های جدید آن است که علاوه بر اخذ اقامت اسلواکی می‌توانید از حمایت‌های دولت این کشور مانند وام‌های مختلف، کمک‌های مالی و تخفیف‌های مالیاتی بهره‌مند شوید و همین موضوع برای بسیاری از کارافرینان یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

3. وجود نیروهای ماهر و کاربلد در این کشور

وجود نیروهای ماهر یکی از مزایای اصلی ثبت شرکت اسلواکی است. خوشبختانه نیروهای متخصص فراوانی در این کشور وجود دارد که می‌توانید برای رشد و توسعه شرکت خود از آن‌ها استفاده کنید. مزیت مهم دیگر این نیروها، پایین بودن میزان دستمزد و بالا بودن بهره‌وری آن‌ها است.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مرازک رسمی ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]