ثبت شرکت اسلواکی و بررسی مهارت‌های زبانی نیروهای این کشور

شنبه 21 دی 1398
10:29
euroeghamat

ثبت شرکت اسلواکی یکی از بهترین مسیرها برای راه اندازی یک کسب و کار قدرتمند و ثروت آفرین در اروپا به حساب می‌آید. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌‎توانند با راه اندازی کسب و کار خود در اسلواکی خیلی راحت و در سریع‌ترین زمان ممکن به اقامت اسلواکی دست پیدا کنند. دولت اسلواکی این امکان را به کارآفرینان می‌دهد که خیلی راحت اقامت اسلواکی را پس از 5 سال دائمی کنند.

یکی از نگرانی‌های اصلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برقراری ارتباط با نیروهای کار است. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مهارت‌های زبانی در بین نیروهای کاری موجود در کشور اسلواکی اشاره کنیم تا کارآفرینانی که به زبان این کشور تسلط ندارند بدانند که چه راه‌های دیگری برای ارتباط برقرار کردن با نیروهای این کشور وجود دارد.

برای ثبت شرکت اسلواکی در چه زبانی باید مهارت داشته باشیم؟

خوشبختانه در چند سال گذشته راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اسلواکی به شدت مورد استققبال کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است و کارافرینانی که از نظر زبان انگلیسی و مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری قوی بوده‌اند، توانسته‌اند خیلی راحت با نیروهای کاری خود ارتباط برقرار کنند.

زبان انگلیسی را بلد باشید، برنده‌اید

هر چند که مردم اسلواکی زبان رسمی خود را دارند و زبانشان، زبان راحتی نیست ولی باید دقت داشته باشید که در مدارس این کشور زبان انگلیسی با قدرت تمام تدریس می‌شود و نیروهای کاری این کشور از همان ابتدا از نظر مهارت انگلیسی قوی می‌شوند و هیچ مشکلی از این جهت نخواهند داشت.

زبان آلمانی هم عالی است

کشور اسلواکی از جهات زیادی به آلمان وابسته است. این دو کشور تبادلات تجاری و فرهنگی زبادی با یکدیگر دارند و به همین خاطر یکی از زبان‌هایی که در این کشور زیاد صحبت می‌شود، زبان آلمانی است. بنابراین اگر به زبان آلمانی مسلط هستید، نگران برقراری ارتباط با نیروهای کاری خود پس از ثبت شرکت اسلواکی نباشید.

چه زبان‌های در دبیرستان‌های اسلواکی تدریس می‌‌شود؟

انگلیسی یکی از متداول‌ترین زبان‌هایی که در این کشور تدریس می‌شود. دومین زبان مهمی که در این دبیرستان‌ها تدریس می‌شود، آلمانی است. زبان‌های روسی، فرانسوی و اسپانیولی به ترتیب رتبه‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در صورتی که در مورد جزئیات ثبت شرکت اسلواکی سوالی دارید و می‌خواهید اطلاعات خود را در این رابطه و همچنین در مورد اخذ اقامت اسلواکی زیاد کنید، کافی است با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید تا مشاوران یورو اقامت بتوانند بهترین اطلاعات ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 18 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]