ثبت شرکت لهستان در حوزه املاک تجاری (دفاتر و مراکز خرید)

دوشنبه 23 دی 1398
10:06
euroeghamat

ثبت شرکت لهستان در سال 2018 به قدری پرطرفدار و پررونق بود که بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایل پیدا کردند که حتی شده یک دفتر هم در این کشور داشته باشند. در مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار در بهشت سرمایه گذاران » بیان شد که در سال 2018 این کشور به دومین کشور جهان برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار تبدیل شده است و همین عدد می‌تواند شروعی برای افزایش تقاضای کارآفرینان و سرمایه گذاران برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان باشد.

ثبت شرکت لهستان در سال 2018 بیشتر شبیه معجزه بود

در سال گذشته یک معجزه اقتصادی در لهستان روی داد و همین معجزه باعث شد که کسب و کارها به سمت ثبت شرکت لهستان تمایل پیدا کنند. در سال 2018، ارزش کلی بازار املاک تجاری (دفاتر کسب و کار و مراکز خرید) از 7.2 میلیارد یورو فراتر برود و این عدد واقعاً خیره کننده است و همین عدد برای زیر و زبر کردن اقتصاد لهستان کفایت می‌کند. اگر این عدد را با عدد سال 2017 مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که با یک رشد 45 درصد همراه بوده است.

بنابراین شما هم با ثبت شرکت لهستان و سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک تجاری می‌توانید رشد خیره کننده‌ای را برای سرمایه خود رقم بزنید.

بزرگ‌ترین سرمایه گذار در کشور لهستان، کدام کشور است؟

در سال 2018 دولت لهستان اعلام کرد که بیشترین سرمایه‌ گذاری از سوی کشور کره جنوبی در این کشور انجام شده است. یکی از نمونه‌های اصلی سرمایه گذاری کره‌ای‌ها در لهستان، کارخانه LG است که در زمینه باتری وسایل نقلیه و خودروها فعالیت می‌کند.

شکی نیست که کشورهای آسیایی بیشترین تمرکز را بر ثبت شرکت در کشور لهستان دارند و کارآفرینان تلاش می‌کنند که از این طریق اقامت لهستان را دریافت کنند. گفتنی است که آمریکا و آلمان هم در این زمینه پیشرفت‌های خوبی را تجربه کردند و تلاش می‌کنند که سهم خود را از رشد اقتصادی این کشور بردارند.

در مقاله « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی تجارت اینترنتی و انبار » تلاش می‌شود که دو حوزه عالی دیگر برای راه اندازی کسب و کار و شرکت در کشور لهستان اشاره شود.

در صورتی که در زمینه املاک تجاری و راه اندازی کسب و کار در این زمینه سوالی دارید کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید. مشاوران یورو اقامت با تمام توان در کنار شما خواهند بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]