ثبت شرکت اسلواکی در حال حاضر چه سود خاصی دارد؟

سه شنبه 24 دی 1398
12:55
euroeghamat

ثبت شرکت اسلواکی در شرایط فعلی یکی از بهترین تصمیم‌هایی که صاحبان کسب و کار و سرمایه‌ گذاران می‌توانند بگیرند. کمترین مزیتی که از ثبت شرکت در کشور اسلواکی به دست می‌آورید این است که می‌توانید اقامت اسلواکی را به صورت موقت دریافت کنید و پس از پنج سال آن را دائمی کنید.

در حال حاضر تمامی کشورهای جهان کم و زیاد دچار مشکلات اقتصادی هستند ولی اسلواکی با تمام توان پیشرفت فکر می‌کنند و با سریع‌ترین سرعت ممکن اقتصاد خود را رشد و پیشرفت می‌‌دهد. بنابراین یک کارآفرین و سرمایه گذار می‌تواند با ثبت شرکت اسلواکی با بیشترین سرعت ممکن کسب و کار خود را به جلو ببرد.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به نکاتی اشاره کنیم که باعث می‌شود کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقه شدیدی به ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور داشته باشند.

سال 2019 و 2020؛ سال ثبت شرکت اسلواکی خواهد بود

چشم‌انداز اقتصادی شورای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نشان می‌دهد که سال 2019 و 2020، به اسلواکی تعلق دارد. این کشور با رشدی باورنکردنی حرکت خود را به سمت پیشرفت و توسعه آغاز کرده و به این حرکت ادامه می‌دهد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که سرعت رشد و پیشرفت اسلواکی (به عنوان یک کشور توسعه‌یافته) از همه کشورهای دیگر بیشتر است.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیش از این پیش‌بینی کرده بود که اسلواکی در سال 2019، 4.3 درصد رشد خواهد کرد. این سازمان اعلام کرد که میزان رشد این کشور در سال 2020 احتمالاً 3.6 درصد خواهد بود.

تمامی آمار و ارقام نشان می‌دهد که تولید ناخالص داخلی اسلواکی در بین کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از همه بیشتر است. روند رشد و توسعه اسلواکی در سال‌های گذشته به لطف فعالیت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به شدت بالا بوده است.

حوزه خودرو، بهترین حوزه برای سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کشور اسلواکی

در صورتی که قصد دارید کسب و کاری در اسلواکی راه اندازی کنید و درآمدی قابل توجه برای خودتان رقم بزنید، حوزه اتومبیل و قطعات یدکی آن یکی از بهترین حوزه‌های موجود هستند.

موسسه یورو اقامت با برخورداری از بهترین مشاوران و متخصصان حوزه ثبت شرکت اسلواکی تلاش می‌کند که شرکت شما در با مناسب‌ترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن در اسلواکی راه اندازی و اقامت اسلواکی را برای شما دریافت کند.

در صورتی که سوالی در این زمینه دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید و تمامی ابهامات خود را از طریق متخصصان یورو اقامت رفع کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]