افتتاح رستوران از طریق ثبت شرکت آلمان

يکشنبه 11 آبان 1399
11:48
euroeghamat

کشور آلمان یکی از کشورهایی است که در زمینه غذا، همواره پیشرو و پیشگام بوده است و به همین خاطر سرمایه گذاران فعال در زمینه صنایع غذایی همواره علاقمند هستند که از طریق ثبت شرکت آلمان بتوانند کسب و کار خود را در این کشور توسعه دهند.


علاقه مردم آلمان به غذا و رستوران

رستوران‌های بسیاری در آلمان وجود دارد که پیشرفته هستند و خدمات بسیار خوبی را با قیمتی عالی ارائه می‌دهند و به همین خاطر هم متقاضیان ثبت شرکت آلمان در تلاش هستند که با افتتاح رستوران خود در این کشور، به سود خوبی برسند و بتوانند از این طریق، اقامت آلمان را دریافت کنند.


ثبت شرکت آلمان و افتتاح رستوران با غذاهای خاص

در صورتی که بتوانید فرآیند ثبت شرکت آلمان را انجام دهید و رستورانی باز کنید و غذاهای کشور خود را در آن ارائه دهید، به طور قطع به سود خوبی خواهید رسید و حتی به عنوان یک رستوران خاص و منحصر به فرد با غذاهایی یکتا و بی‌نظیر شناخته خواهید شد و می‌توانید توریست‌ها و مردم خود آلمان را به رستوران خود جلب و جذب کنید.


بهترین مکان برای افتتاح رستوران

در صورتی که بررسی کنید، به وضوح می‌بینید که رستوران در شهرهای هامبورگ و براویا خیلی خوب جواب می‌دهد و به سود بسیارخوبی می‌رسد ولی مسئله این است که توریست‌هایی که با تور گردشگری به آلمان می‌آیند، زیاد از برلین دور نمی‌شوند و به همین خاطر بهترین مکان برای باز کردن رستوران برای توریست‌ها، برلین است.


در صورتی که بتوانید ثبت شرکت آلمان را در زمینه صنایع غذایی و به خصوص رستوران انجام دهید، می‌توانید به درآمد خوبی برسید و از این طریق به راحتی اقامت آلمان را دریافت خواهید کرد. در مطلبی دیگر به مسائلی خواهیم پرداخت که هر فردی که قصد ثبت شرکت آلمان در زمینه رستوران را دارد، باید به آنها توجه داشته باشد.


نحوه باز کردن یک رستوران در آلمان

در صورتی که تصمیم دارید که اقامت آلمان را از طریق ثبت شرکت و افتتحاح رستوران دریافت کنید، لازم است که تمامی مراحل را طبق قانون پشت سر بگذارید که در زیر به این مراحل اشاره شده است:


انتخاب نام شرکت و بررسی آن توسط وزارت صنایع آلمان

نوشتن اساسنامه رستوران

افتتاح حساب بانکی شرکتی

ثبت اسناد شرکت در سازمان ثبت شرکت‌های آلمان

اطلاع دادن به اداره محلی کسب و کار و استانداردها در خصوص ثبت شرکت جدید

ثبت انجمن تخصصی

ثبت نام کارمندان در اداره کار محلی

ثبت اهداف مالیاتی

در صورتی که قصد ثبت شرکت یا اقامت آلمان را دارید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از کمک متخصصان و مشاوران ما بهره‌مند شوید.


برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)




https://batisholding.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/


#اقامت_اروپا


#اقامت_اروپا_ازطریق_سرمایه_گذاری


#اقامت_از_طریق_خرید_ملک


#خرید_کلینیک_پزشکی_در_کانادا


#خرید_مرکز_درمانی_در_کانادا


#خرید_ملک_در_اروپا


#خرید_تولیدی_در_ترکیه


#اقامت_سرمایه_گذاری_در_ترکیه


#اقامت_سرمایه_گذاری_لهستان


#اقامت_لهستان


#ثبت_شرکت_لهستان


#ثبت_شرکت_آلمان



#اقامت_آلمان


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]