بهترین کسب و کارها برای ثبت شرکت اسلوکی (آینده نگری) (2)

يکشنبه 22 دی 1398
10:16
euroeghamat

در مقاله « بهترین کسب و کارها برای ثبت شرکت اسلوکی (آینده نگری) (1) » تلاش کردیم که به چند مورد از بهترین و پرطرفدارترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم. با راه اندازی کسب و کار در هر زمینه می‌توانید برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنید. در ادامه این مقاله تصمیم داریم به چند زمینه پرطرفدار و عالی دیگر برای راه اندازی بیزنس در اسلواکی اشاره کنیم.

چند زمینه پرسود دیگر برای ثبت شرکت اسلواکی

علاوه بر خودروسازی و قطعات وابسته و همچنین تجهیزات الکترونیکی زمینه‌های دیگری هم وجود دارد که با ثبت شرکت اسلواکی در آن زمینه‌ها می‌توانید درآمد خوبی در چند سال آینده برای خودتان رقم بزنید. در ادامه به چند زمینه پرسود دیگر برای راه اندازی بیزنس در اسلواکی اشاره شده است:

1. منابع انرژی تجدیدپذیر

حوزه انرژی برای اقتصاد اسلواکی از اهمیت زیادی برخوردار است. دولت اسلواکی تمامی تلاش خود را برای توزیع عادلانه و صحیح انرژی بین مردم انجام می‌دهد. در چند سال گذشته بحث انرژی‌های پاک یا استفاده از منابع تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی برای تأمین انرژی خیلی داغ شده است.

در صورتی که بتوانید در این زمینه‌ها وارد شوید و نقش خود را در حوزه انرژی‌های پاک ایفا کنید، خیلی راحت و سریع می‌توانید اقامت اسلواکی را بگیرید و درآمد خوبی در این کشور برای خود رقم بزنید.

2. نانوفناوری

یکی از حوزه‌های جدید برای ثبت شرکت اسلواکی نانوفناوری است. این علم می‌تواند در زمینه‌های گوناگونی مانند تصفیه آب کاربرد داشته باشد. در صورتی که بتوانید در این زمینه وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوید، مسلماً موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی را تجربه خواهید کرد.

3. فناوری اطلاعات و ارتباطات

در چند سال گذشته فناوری اطلاعات و ارتباطات در اسلواکی با رشد خوبی روبرو بوده است. این حوزه از نظر درآمدی هم فوق‌العاده پردرآمد و سودآور تلقی می‌شود. می‌توانید تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های فناوری را تأمین کنید. به عنوان مثال می‌‎توانید در حوزه دستیارهای هوشمند صوتی ورود کنید و تحولاتی در این زمینه ایجاد کنید. همچنین امکان راه اندازی کسب و کار در زمینه پزشکی و وارد کردن یک فناوری خوب به این زمینه هم وجود دارد.

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیندثبت شرکت اسلواکی شوید و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید، بهترین وارد حوزه‌هایی شوید که در سال‌های آینده پردرآمد و پرطرفدار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیوه ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی کافی است با شماره‌هایی که در سایلت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به http://euroeghamat.com/fa/ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]